کد خبر : 129744
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳

حامی تفکر آزاداندیشی دانشجویان آمریکا و اروپا هستیم

حامی تفکر آزاداندیشی دانشجویان آمریکا و اروپا هستیم

به گزارش پایگاه خبری شیراز فردا ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن حمایت از حرکت ضد صهیونیستی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تأکید کرد که حامی تفکر آزاداندیشی این دانشجویان است. سیدوحید حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه بر اهمیت حمایت از تفکر آزاداندیشی آزادگان

 حامی تفکر آزاداندیشی دانشجویان آمریکا و اروپا هستیم

به گزارش پایگاه خبری شیراز فردا ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن حمایت از حرکت ضد صهیونیستی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تأکید کرد که حامی تفکر آزاداندیشی این دانشجویان است.

سیدوحید حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه بر اهمیت حمایت از تفکر آزاداندیشی آزادگان دنیا تأکید کرد و گفت: اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز حرکت ضدصهیونیستی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا را تحسین و حمایت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه حامی تفکر آزاداندیشی هر ملیتی هستیم، افزود: اهمیت حمایت از حرکت دانشجویی در جوامع غربی این است که دانشجویان در دانشگاه‌های غربی بیدار شدند و به نقش و مسئولیت اصلی دانشجو که آزاداندیشی آزادمنشی و حمایت از مستضعفان است، روی آوردند.

حسینی بیان کرد: دانشجویان، اساتید و پرسنل ضدصهیونیست آمریکا و اروپا به فجیع‌ترین روش سرکوب می‌شوند آن هم در جایی که خود را مهد آزادی می‌داند. پلیس ضد شورش وارد دانشگاه‌های غرب شده است و این‌ها مواردی است که سال‌هاست علیه دانشگاه‌های ما تبلیغ می‌کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تأکید کرد: وقایع اخیر دانشگاه‌های غرب چهره وحشی‌ استکبار را به جهانیان معرفی کرد و همگان به عینیه دیدند که چه وحشی‌گری پشت نقاب آزاداندیشی دارند.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.