کد خبر : 50633
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

برگزاری دومین رویداد استارتاپی ماد در شیراز

برگزاری دومین رویداد استارتاپی ماد در شیراز

به گزارش پایگاه خبری شیراز فردا ، رئیس موسسه آموزش‌عالی ماد گفت: دومین رویداد استارتاپی دانش بنیان این موسسه با همکاری پارک علم و فناوری استان فارس در شیراز برگزار می‌شود. علی جمشیدی چهارشنبه ۲۲ تیر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دومین رویداد استارتاپی دانش بنیان ۳۰ تیر در شیراز برگزار می‌شود، گفت: در

برگزاری دومین رویداد استارتاپی ماد در شیراز

به گزارش پایگاه خبری شیراز فردا ، رئیس موسسه آموزش‌عالی ماد گفت: دومین رویداد استارتاپی دانش بنیان این موسسه با همکاری پارک علم و فناوری استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.

علی جمشیدی چهارشنبه ۲۲ تیر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دومین رویداد استارتاپی دانش بنیان ۳۰ تیر در شیراز برگزار می‌شود، گفت: در این رویداد مهم، ایده پردازان و سرمایه گذاران با یکدیگر آشنا شده و برای سرمایه گذاری در حوزه استارتاپی و دانش بنیانی، میان آنها تفاهم نامه ای امضا خواهد شد.

جمشیدی گفت: ما با رصد دقیق فضای کسب و کار متوجه شده‌ایم که عده ای تمایل به سرمایه گذاری در این عرصه دارند اما شناختی از ایده ها و بازار کار ندارند؛ از طرفی افراد صاحب ایده و دانش، فاقد سرمایه‌اند بنابراین، با برپایی رویدادی استارتاپی سعی کرده‌ایم نقش رابط این دو گروه را ایفا کنیم.

او با بیان اینکه امروز در جامعه ایده های کسب و کار و سرمایه های سرگردان وجود دارد، به انتشار فراخوان رویداد استارتاپی مذکور اشاره و اضافه کرد: طی این رویداد، بعد از ارزیابی اولیه از طرح‌های ارائه شده و برگزاری دوره آموزشی برای شناخت بیشتر از نوع سرمایه‌گذاری، افراد صاحب ایده نیز برای تهیه طرح توجیهی قابل ارائه به سرمایه گذار، آموزش خواهد دید.

جمشیدی حمایت رسانه برای اطلاع رسانی مناسب از این رویداد را بسیار مهم و مورد انتظار دانست و با اشاره به استقبال خوب از فراخوان رویداد استارتاپی فوق الذکر، گفت: باید قبول کنیم که دنیا به سمت تکنولوژی در حال حرکت است و ما اگر می خواهیم بیکاری را در کشور ریشه کن کنیم چاره ای نداریم جز اینکه بیشتر به دنبال ایده های کاربردی برویم و بهترین شیوه نیز در این راستا استفاده از فضای استارتاپی و دانش بنیان است.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.