کد خبر : 18703
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

رونمایی از ۷ عنوان کتاب در شیراز

رونمایی از ۷ عنوان کتاب در شیراز

به گزارش پایگاه خبری شیراز فردا ، همزمان با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، طی مراسمی با حضور شماری از مسئولان و فعالان فرهنگی، هفت عنوان کتاب رونمایی شد. معاون فرهنگی و امور رسانه فرهنگ و ارشاد فارس در آیین رونمایی از هفت عنوان کتاب در شیراز گفت: امسال با همکاری اداره کل میراث فرهنگی،

رونمایی از ۷ عنوان کتاب در شیراز

به گزارش پایگاه خبری شیراز فردا ، همزمان با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، طی مراسمی با حضور شماری از مسئولان و فعالان فرهنگی، هفت عنوان کتاب رونمایی شد.

معاون فرهنگی و امور رسانه فرهنگ و ارشاد فارس در آیین رونمایی از هفت عنوان کتاب در شیراز گفت: امسال با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این هفته، همه‌روز از ساعت ۱۵، در سعدیه شیراز آئین رونمایی از چندین کتاب شیراز پژوهی و شیراز شناسی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ارشاد فارس، مهدی امیدبخش این رونمایی را پاسداشت کسانی دانست که در زمینه شیراز پژوهی و فارس‌پژوهی تلاش کرده‌اند و افزود: در این رویدادها، پیوند دوسویه مردم با ناشران، نویسندگان، پژوهشگران، فرهنگ‌وران و کتاب‌دوستان خواهد بود پیوندی که می‌تواند به افزایش کتاب‌های پژوهشی در زمینه فرهنگ، گذشته و سبک زندگی مردم شیراز بینجامد.

او ادامه داد: یکی از رویدادهای دیگر این هفته برگزاری دوره آموزشی طراحی جلد، صفحه‌آرایی و گرافیک کتاب برای ناشران و طراحان آن‌هاست که روزهای ۲۶ و ۲۷ آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: آیین پایانی هفته کتاب امسال نیز روز ۳۰ آبان ماه جاری همچون همه کشور در زمینه تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب خاطرات مادران شهدا خواهد بود.

براساس این گزارش، کتابهای رونمایی شده در این مراسم، شامل «چهار طاق» نوشته محمدرضا احمدی و فاطمه هوایی، اکبر دایی محمد (داش اکل) نوشته مصطفی ندیم، «تعزیه فراتر از یک هنر» نوشته منصور طبیعی، «میر جم» نوشته احمد نوبخت، «تأثیر عوامل اقتصادی و سیاسی بر جنبش بابیه در ایران» نوشته بهرام شاهسونی و صفرعلی رضایی، «باغ آینه» سروده‌های غلامعلی خوشبخت و کتاب «ده گفتار»، مجموعه مقالات شیراز پژوهی، بود.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.